KTM MX
We zijn niet degenen die opscheppen, maar met een prijzenkast die klaar staat om uit zijn voegen te scheuren, is de KTM 450 SX-F de belichaming van een podiumjager. Met 5 AMA 450 supercross-titels in de afgelopen 7 seizoenen, rolt de 2023 KTM 450 SX-F de paddock binnen, gewapend met de lessen van eerdere kampioenschappen – en een geheel nieuw arsenaal aan wapens. Het is tijd om de trofeeënkamer uit te breiden.
De 2023 KTM 450 SX-F FACTORY EDITION brengt racen op fabrieksniveau naar de privateer-paddock. Met beperkte eenheden die worden gebouwd, is het net zo exclusief als de wapens die worden gebruikt in het officiële Red Bull KTM Factory Racing-team. Door Factory Racing-graphics en racecomponenten van de bovenste plank te combineren, ziet de 2023 KTM 450 SX-F FACTORY EDITION er niet alleen goed uit, hij is ook nog eens razendsnel.
Met meer dan tien jaar racen – en winnen – op het hoogste niveau van professionele motorcross, heeft de KTM 350 SX-F zijn underdog-label allang van zich afgeschud en bewezen een waardige tegenstander te zijn. De 2023 KTM 350 SX-F levert bruikbaar vermogen over het hele toerentalbereik, onwrikbare stabiliteit bij hoge snelheden en echte kampioenstitels, en is weer KLAAR OM TE RACEN.
De 2023 KTM 250 SX-F zet zijn aanval op de zeer competitieve 250 cc-klasse voort. Met een echt gebruiksvriendelijk pakket dat is ontworpen om alle rijders tevreden te stellen, van beginner tot professional, zet het de trend voort om onbetwist READY TO RACE te zijn op elk niveau. Met een overweldigend vermogen van meer dan 47 pk, meer stabiliteit in een rechte lijn en met meer elektronische uppercuts in de zak, is de 2023 KTM 250 SX-F klaar om de 250 cc-klasse aan te gaan en te domineren.
Maximaal vermogen bij het laagst mogelijke gewicht, versterkt door lage onderhoudskosten en soepele, lineaire vermogensafgifte – de 2023 KTM 300 SX is klaar om de MX Open-categorie terug naar school te brengen. Met meer dan 57 pk uit een motor die slechts 23,9 kg weegt, zet de KTM 300 SX de maatstaf als het gaat om vermogen-gewichtsverhoudingen. Zou de 2023 KTM 300 SX de nieuwe Open Class-president kunnen zijn?
Decennia lang loopt de 250 cc tweetaktklasse voorop op het gebied van pure onvervalste prestaties. Het wordt belichaamd door zoetgeurende 2-takt rook, hoogwaardige powerbands en ‘Braaaap!’. De 2023 KTM 250 SX tilt dat naar een geheel nieuw, pittiger niveau. Dankzij een hele reeks baanbrekende verbeteringen over de hele linie, is deze 2-stoke-legende een stapje verder gegaan en zelfs verder buiten het bereik van de concurrentie.
Het enige dat nodig is, is een harde, snelle ruk in een leemachtige berm om te weten dat de 2023 KTM 125 SX een serieuze kanshebber is in de 125 cc-race. Niet alleen heeft de ‘Ring-ting-ting’ een revival met brandstofinjectie gekregen, maar de hele motorfiets profiteert ook van toonaangevende ontwikkelingen aan alle kanten. De 2023 KTM 125 SX, met onderscheidingen als leider op het gebied van 2-takt motorcross-innovatie in het moderne tijdperk, verslaat simpelweg de rest van de 125 cc-klasse. Het enige dat u hoeft te doen, is de starter prikken, gas geven en laten scheuren.
Als je dit leest, is het veilig om te zeggen dat het serieus is geworden. De 2023 KTM 85 SX is de eerste echte stap in de grote competities. Lichtgewicht, krachtig en betrouwbaar, de KTM 85 SX beschikt over echte grote fietscomponenten in een verkleinde 85 cc-geometrie en vormt de ultieme kickstart voor elke jonge racecarrière.
Als je dit leest, is het veilig om te zeggen dat het serieus is geworden. De 2023 KTM 85 SX – in de gedaante van een groot wiel – is de eerste echte stap in de grote competities. Lichtgewicht, krachtig en betrouwbaar, de KTM 85 SX beschikt over echte grote fietscomponenten in een verkleinde 85 cc-geometrie en vormt de ultieme kickstart voor elke jonge racecarrière.
De 2023 KTM 65 SX profiteert van dezelfde ontwikkelingsstrategie als zijn grotere tweetaktbroeders. Met alles wat de grotere motorcrossmachines doen, van een goede koppeling en versnellingsbak tot de nieuwste WP XACT. Je zou zelfs nalaten te denken dat dit iets minder was dan een echt klein READY TO RACE-wapen.
De 2023 KTM 50 SX is een echte READY TO RACE motorcrossmachine. Het is een echte crossmotor die, net als zijn grotere broers en zussen, is geproduceerd met componenten van topkwaliteit, input uit de racerij en doordachte ontwikkeling. Het spreekt voor zich dat de KTM 50 SX de enige keuze is als je de wereld van MX betreedt.
Het enige ‘mini’ aan de 2023 KTM 50 SX MINI is zijn formaat. Hoewel klein, is het een echte READY TO RACE motorcrossmachine, die net als zijn grotere broer wordt geproduceerd met componenten van topkwaliteit, echte race-input en racewinnende erfenis. Het spreekt voor zich dat de KTM 50 SX de enige keuze is om de wereld van MX binnen te stappen en zelfs de jongste rijders naar het starthek te brengen.
Gebouwd voor mini-kampioenen die dingen goed willen doen, en ze in stijl willen doen. Junior rijders en racers die op de KTM 50 SX FACTORY EDITION klimmen, kunnen dit doen in de wetenschap dat ze toonaangevende prestaties ervaren met ultramoderne WP-ophanging, hoogwaardige remmen en minimaal gewicht.
De KTM 150 SX is een levendig pakket dat letterlijk een klasse apart is. Met voldoende vuurkracht om de 250 cc 4-taktmotoren aan te kunnen, een lichtgewicht chassis en een compacte motor die toonaangevend koppel en vermogen produceert, biedt de KTM 150 SX een ongeëvenaarde motorcrosservaring als nooit tevoren.
Er zijn minder spectaculaire etappes voor crossmotorracen dan de glamour en allure van AMA Supercross en met de KTM 250 SX-F TROY LEE DESIGNS heeft KTM een speciale motorfiets die perfect geschikt is voor dit doel. De gedecoreerde KTM 250 SX-F is niet alleen getuned en aangepast voor competitie met een krachtige DOHC-motor en lichtgewicht chassisontwerp, maar de vele extra functies zorgen ervoor dat de KTM 250 SX-F TROY LEE DESIGNS echt opvalt. Reken voor 2021 op de nieuwe Connectivity Unit en de myKTM-app voor een eenvoudige configuratie van de motor en ophanging via een mobiel apparaat. Er zijn ook fabriekscomponenten zoals de Akrapovič-geluiddemper, drievoudige klemmen, wielen, voorvorkstartinrichting, semi-zwevende voorschijf en Hinson-koppelingsdeksel. De TLD-teamgraphics en het oranje frame maken de motorfiets tot een van de scherpste blikken in de hele motorcrosscatalogus.