Voorbij zijn de dagen dat je van A naar B gaat. De 2023 KTM 390 ADVENTURE herschrijft de regels over wat het dagelijkse woon-werkverkeer moet zijn. De KTM 390 ADVENTURE combineert allroad-veelzijdigheid en bewezen betrouwbaarheid met real-world prestaties, om nog maar te zwijgen van avontuurlijke spaakwielen, een beproefde 373 cc-krachtbron.
De KTM 450 RALLY REPLICA, speciaal gebouwd en vakkundig ontworpen, is klaar om de zwaarste meertraps crosscountryraces ter wereld aan te gaan. Voortbouwend op de ervaring van meerdere overwinningen in de Rally-arena – evenals input van KTM-racers die leven om te winnen – blijft de KTM 450 RALLY REPLICA de meest READY TO RACE Rally-motorfiets op de markt.
Zie de KTM 1290 SUPER DUKE GT als een comfortabele ballistische raket. Aangedreven door een 175 pk sterke V-twin met een koppel van 141 Nm, verslindt hij provinciale en grenslijnen met minimale inspanning. Het behoeft dan ook geen betoog dat de KTM 1290 SUPER DUKE GT een beetje een wapen is als het gaat om comfortabel en snel terrein afleggen.
De KTM 690 SMC R legt de lat hoger op het gebied van supermoto’s, mede dankzij een lichtgewicht chassis, een legendarische 690 LC4-motor en een geavanceerd elektronicapakket. Of je nu je talent voor asfaltglijden op bergwegen of op de toppen van je favoriete circuit tot uitdrukking brengt, je drijft de toekomst in met een maximale grijns en je aderen stromen van adrenaline. De wegligging wordt verbeterd door de nieuwste volledig instelbare WP APEX-ophanging, dus u hoeft zich alleen maar zorgen te maken over de weg die voor u ligt en het gas tot de aanslagen te draaien.
Je zou vergeven worden als je zou denken dat de KTM 450 SMR niet nog beter kon worden. Maar we zullen dat door de vingers zien – net zoals jij dat zult doen wanneer je een been over deze nieuwste Supermoto-perfectie gooit. Met een frame dat speciaal is ontworpen voor extra stabiliteit van de rijder, en een motor die de concurrentie wegblaast met onvermoeibare krachttoevoer – om nog maar te zwijgen van de elektronische magie die sportmotoren evenaart – is de KTM 450 SMR een speciaal gebouwde racer met één simpel doel – kampioenschappen winnen.
De KTM 1390 SUPER DUKE R EVO is echt een geëvolueerd BEEST. Hij deelt niet alleen dezelfde vooruitgang als de geheel nieuwe KTM 1390 SUPER DUKE R, maar brengt ook de intuïtieve WP Semi-Active Suspension Technology (SAT) naar de voorgrond. Omdat hij de vering automatisch kan aanpassen aan de input van de rijder of het wegdek, brengt hij intelligentie op het asfalt en tijdens de jacht.
Ze zeggen dat het eenzaam is aan de top. Maar dat is alleen omdat je je een weg naar het scherpe uiteinde van de piramide hebt opgegeten. De KTM 1390 SUPER DUKE R neemt zijn plaats in als de onbetwiste Alpha van het NAKED-pakket, en laat zijn dominantie voelen bij elke brutale tik op het gaspedaal.
De KTM 890 DUKE GP is ongeëvenaard in de middengewichtarena. Met een geheel nieuwe en totaal unieke GP-afgeleide CTG, een lichtgewicht chassis dat ongeëvenaarde wendbaarheid in de bochten biedt, en een krachtige vermogensafgifte op de rechte stukken, slaat de KTM 890 DUKE GP zo hard als je zou verwachten – met de visuele impact bij elkaar passen.
De geheel nieuwe KTM 990 DUKE raakt elk doel met verwoestende nauwkeurigheid en brengt een ongeëvenaard niveau van precisie op straat. Met 123 pk en 103 Nm in een geheel nieuw frame, met verstelbare WP APEX-ophanging en sterk afgestelde elektronica bovendien, is dit – simpel gezegd – de lichtste, scherpste en meest prestatiegerichte NAKED-motorfiets uit de middenklasse die ooit het DUKE-naamplaatje heeft gedragen .
De KTM 790 DUKE is net zo chirurgisch als zijn bijnaam doet vermoeden. Met de wendbaarheid die je van een single mag verwachten, gecombineerd met de keiharde punch van een twin, snijdt de KTM 790 DUKE de weg met uiterste precisie. Met een 799 cc LC8c parallel twin-motor – de meest compacte in zijn klasse – genesteld in een van de lichtste frames die er zijn, draait het bij de KTM 790 DUKE om overal snel zijn, waarbij de bochten zijn speeltuin zijn.